Dodaj produkty podając kody
Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki).
Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.
Regulamin zakupów
I. Informacje ogólne
Internetowy Sklep Smartoys.pl, zwany dalej "Sklepem":
Właścicielem Sklepu jest:
Smartoys Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
Ul. Dembowskiego 17a
02-784 Warszawa
NIP 951-238-35-81,
nr wpisu do ewidencji lub KRS: 0000524533
Rachunek bankowy: Bank Handlowy 32 1030 0019 0109 8503 4000 4825
2. Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem określa zasady sprzedaży w Sklepie.
3.Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
4.Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany te stają się obowiązujące od chwili opublikowania ich na stronach internetowych Sklepu.
II. Oferta
Przedmiotem sprzedaży są produkty przedstawione w Sklepie w momencie składania zamówienia.
Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, posiadają gwarancję producenta.
Dokładamy starań, aby informacje zawarte na stronach Sklepu były aktualne i zgodne ze stanem faktycznym, jednak nie są one gwarantowane w jakikolwiek sposób. Zamieszczone wizerunki mają za zadanie przybliżyć wygląd oferowanych produktów i mogą różnić się w szczegółach od oryginałów np. kolorami.
Ceny znajdujących się w Sklepie artykułów są podane w złotych polskich są cenami netto. Podane ceny mogą ulec zmianie.
Udostępniamy wyłącznie zdjęcia produktów zakupionych w naszym Sklepie. Nie udostępniamy całej oferty sklepu.
III. Zamówienia i realizacja
Zamówienia złożone do godziny 15tej są realizowane najczęściej w tym samym dniu roboczym, albo w następnym dniu roboczym. Dostawa na terenie całego kraju odbywa się za pośrednictwem renomowanej firmy kurierskiej w ciągu maksymalnie 48 godzin, zgodnie z regulaminem firmy przewozowej.
Zamówienia mogą być odbierane osobiście z biura Smartoys spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., po uprzednim otrzymaniu maila ze zmianą statusu zamówienia na "gotowe do odbioru". Przy wyborze produktów z 24 godzinną dostępnością, najczęściej zabawki dostępne są do odbioru w ciągu godziny.
Warunkiem koniecznym do rejestracji w Sklepie jest podanie prawdziwych informacji. W przypadku podania danych nieprawdziwych, konto po weryfikacji zostanie usunięte. Aby dokonać zakupów w naszym sklepie internetowym niezbędny jest "login", który uzyskali Państwo podczas rejestracji w sklepie on-line. W przypadku problemów nasi pracownicy udzielą Państwu wszystkich niezbędnych informacji i pomogą zarejestrować się w naszym systemie.
Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie NIP-u, numeru telefonu oraz danych osoby zamawiającej. Sklep jest przeznaczony do dokonywania zakupów hurtowych, do dalszej odsprzedaży.
Złożenie zamówienia powoduje wysłanie przez system automatycznej odpowiedzi skierowanej na adres e-mail podany przez Klienta. Przesłane zamówienie trafia do realizacji. W razie potrzeby pracownik naszego Sklepu kontaktuje się z Klientem telefonicznie dzwoniąc pod numer wskazany w zamówieniu lub wysyła maila, na adres podany w zamówieniu. Istnieje możliwość częściowej realizacji zamówienia, jeśli zgodę na taki sposób realizacji wyraził Klient w czasie kontaktu telefonicznego.
Minimalna wartość pierwszego zamówienia wynosi 700 zł netto. Minimalna kwota pierwszego zamówienia dotyczy wszystkich nowych Klientów oraz Klientów, którzy w dotychczasowej współpracy w poprzednim roku kalendarzowym nie osiągnęli obrotu przekraczającego 500zł.
Rabaty:
Plan Toys – 5%
Goki, Cause, Toys Pure, Heimess – 5%
Crocodile Creek - 5%
Rubbabu- 5%
Rubens Barn - 5%
Tiger Tribe - 5%
Scribble Down – 10%
Przyjęcie zamówienie nie oznacza, że zostanie ono w pełni zrealizowane. Brak towaru w magazynie i związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania zostanie zgłoszone Klientowi.
Dokładamy wszelkich starań, aby ceny kształtowały się na jak najniższym poziomie. Ceny mogą ulegać zmianom, przy czym jeżeli nastąpi to w trakcie realizacji zamówienia, Klient zostanie o tym powiadomiony i będzie mu przysługiwać prawo anulowania zamówienia.
Nie współpracujemy z firmami na zasadzie wyłącznie dropshippingu (wysyłka prosto do Klienta ostatecznego, będącego Klientem naszego Klienta). Możemy sporadycznie, grzecznościowo wykonać taką usługę, ale nie może to być jedyna forma współpracy.
Jeśli zamówienie typu "dropshipping" miałoby być pierwszym zamówieniem danego Klienta, wówczas obowiązuje minimum logistyczne takie samo jak przy pierwszy zamówieniu, czyli 700 zł netto.
Nie realizujemy przesyłek w systemie "dropshippingu" za pobraniem.
IV. Wysyłka i koszty, zwrot towaru
1. Zamówienia powyżej 1300 zł netto po rabatach są dostarczane na koszt Smartoys spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
2. Zamówienia poniżej 1300 zł netto po rabatach:
a) przy przedpłacie, albo przy odroczonym terminie płatności – 13 zł netto (kurier DPD).
b) za pobraniem (płatność kurierowi przy odbiorze paczki) – 17 zł netto (kurier DPD).
3. Smartoys nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia powstałe w wyniku zaniedbań firmy kurierskiej.
4. Z chwilą odebrania przesyłki Klient otrzymuje fakturę.
V. Formy płatności
Dla Państwa wygody akceptujemy poniższe formy płatności:
- gotówką przy odbiorze (płatne kurierowi lub pracownikowi Smartoys spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.)
- przedpłata na rachunek bankowy Smartoys spółka z ograniczoną odpowiezialnością sp. k. nr Bank Handlowy 32 1030 0019 0109 8503 4000 4825
- przelewem bankowym z odroczonym terminem płatności (przy pierwszej płatności przelewem wymagane są następujące dokumenty: odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Regon, NIP). Odroczony termin płatności możliwy jest do uzyskania po dokonaniu minimum dwóch płatności przelewem na konto bankowe Smartoys.
VI. Reklamacje i zwroty
Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera.
Sklep nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania towarów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją, określają warunki gwarancji producenta, importera bądź dystrybutora towaru.
Jeżeli dostarczony towar będzie posiadał wady, Klientowi przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą bądź wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony wad. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera. W przypadku wykrycia wady produktu prosimy, w miarę możliwości, o przesłanie zdjęć wady mailem. Większość reklamacji daje się rozpatrzyć drogą mailową, bez konieczności przesyłania produktu. W przypadku konieczności przesłania produktu, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie mailem i proszony o przesłanie produktu na adres biura firmy Smartoys. Po uzyskaniu opinii producenta, dystrybutora bądź importera zwrócimy koszty zakupu bądź wymienimy towar na wolny od wad.
Reklamacji z powodu różnic wynikających z wyglądu towaru na stronie internetowej, spowodowanych np.: różnymi ustawieniami monitora nie uwzględnia się.
Zwroty nie są przyjmowane.
Wszelkie braki i niezgodności towaru z fakturą należy zgłaszać w ciągu 3 dni od otrzymania paczki. Po tym terminie reklamacje dotyczące zgodności faktury z otrzymanym towarem nie będą uwzględniane.
Wszystkie przesyłki prosimy kierować na adres korespondencyjny Sklepu:
Smartoys spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k
ul. Dembowskiego 17A
02-784 Warszawa
8. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
VII. Ochrona danych
Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami) informujemy, że podane przez Klienta dane osobowe będą objęte ochroną przed dostępem osób nieuprawnionych.
Dane osobowe zbierane są tylko na potrzeby Smartoys spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie przy ul. Dembowskiego 17a do celów marketingowych i ewidencyjnych. Jednocześnie zapewniamy, że mają Państwo prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.
W każdym momencie możecie Państwo zażądać zaprzestania przetwarzania podanych danych osobowych. Żądanie takie powinno być przesłane listem poleconym na adres firmy lub złożone osobiście na piśmie. Jednocześnie firma Smartoys zapewnia, ze w każdej chwili zostanie uwzględniona przekazana telefonicznie, pocztą elektroniczną, osobiście lub korespondencyjnie prośba o skreślenie podanego adresu e-mail z listy Klientów.
VIII. Pozostałe informacje
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
Smartoys spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowanie zamówienia z przyczyn technicznych (wadliwe działanie sieci, niedostarczenie przesyłki przez firmę kurierską lub z przyczyn niezależnych od Smartoys spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.).
Nie ponosimy odpowiedzialności za zamówienia dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące adres e-mail oraz hasło Klienta. Podstawą jakichkolwiek roszczeń stron wynikających z przepisów prawa jest dowód sprzedaży (faktura VAT) wystawiony przez sprzedającego i dostarczony Klientowi wraz z zamówionymi artykułami.